EmailTwitterFacebookLinkedIn

Word leraar in Leiden en Duin & Bollenstreek!

Overweeg jij een carrièreswitch en wil je de overstap naar het onderwijs maken?

Een groot aantal scholen in Leiden en de regio Duin & Bollenstreek* bundelt de krachten om je te helpen bij deze overstap naar het onderwijs. Van informeren over de mogelijkheden, het organiseren van een snuffelstage tot persoonlijk begeleiding bij dit traject.

Voor het komende schooljaar en/of schooljaren daarna zijn deze scholen op zoek naar enthousiaste  professionals met een achtergrond in de talen, bèta (wis-, natuur- en scheikunde) of techniek die aan de slag willen in het onderwijs.

Heb je al een carrière buiten het onderwijs en overweeg je een carrièrestap richting het onderwijs te maken als bevoegd docent? Dan verwijzen wij je graag naar het initiatief 'Leraar worden in Leiden en Duin- en Bollenstreek'- het regionaal loket. Het regionaal loket is onder andere opgericht om jou te ondersteunen en te adviseren tijdens je oriëntatie het vinden van passende mogelijkheden in het onderwijs. Gezamenlijk willen we ervoor zorgen dat iedereen die de stap naar het onderwijs wil zetten op de plek komt die bij hem of haar past.

Vanuit het regionaal loket wordt telefonisch of per e-mail contact met je opgenomen om te bespreken wat er in de regio Leiden en de Duin- en Bollenstreek mogelijk is. Aanmelden bij dit regionaal loket kan via deze website*. Na aanmelding wordt er zo spoedig mogelijk contact met je opgenomen!
* Vergeet niet onze organisatie te vermelden bij de aanmelding.

*Deelnemende scholen: MBO Rijnland, Da Vinci College, Visser ’t Hooft Lyceum, Bonaventura College, Rijnlands Lyceum Sassenheim, Stichting Fioretti Teylingen, Stedelijk Gymnasium Leiden, Vlietland College en het Northgo College.