EmailTwitterFacebookLinkedIn

Sollicitatieproces

Het sollicitatieproces via het sollicitanten portal

Het sollicitatieproces van Stichting Fioretti Teylingen verloopt via het sollicitanten portal. Dit betekent dat je na jouw sollicitatie inloggegevens krijgt voor deze website en dat je via deze website op de hoogte wordt gehouden van de status van jouw sollicitatie. Hieronder vind je een korte uitwerking van het sollicitatieproces. Let op: indien je reeds bij ons werkt, dien je te solliciteren via InSite/Home/Vacatures.

Stap 1: de sollicitatie
Je solliciteert via deze website en na het insturen van jouw sollicitatie krijg je een sollicitatiebevestiging op het scherm te zien.

Stap 2: Portaal toegang
Als de sollicitatie in behandeling wordt genomen, ontvang je een mail met daarin gegevens om in te loggen. Je kiest een wachtwoord en bevestigt deze. Na het instellen van het wachtwoord kun je inloggen en heb je toegang tot het extra menu item "Sollicitanten portal".
Via deze pagina kun je jouw sollicitatie inzien.

Stap 3: Inloggen
Inloggen kan via de button "inloggen" helemaal rechtsboven in de website van werken bij Stichting Fioretti Teylingen.
Je gebruikersnaam is je mailadres welke je hebt opgegeven bij je sollicitatie.  Solliciteer je nogmaals op een andere vacature, log dan eerst in dan hoef je niet nogmaals al je persoonlijke gegevens in te vullen.

Stap 4: Gegevens aanvullen
Nadat je je inloggegevens ontvangen hebt verzoeken we je om je persoonlijke gegevens compleet te maken. Dit doe je via het menu item sollicitanten portal kies daarna onder het kopje Persoonlijk voor Mijn gegevens > Aanpassen.

Stap 5: Reactie op sollicitatie.
Als er een reactie op jouw sollicitatie wordt gegeven, ontvang je een email met daarin de link naar het bericht op het sollicitanten portal.  Afhankelijk van de reactie op jouw sollicitatie kun je reageren op het bericht.

Mocht je vragen hebben over het sollicitatieproces? Neem dan contact op met de afdeling P&O van Stichting Fioretti Teylingen via 0252-461710, p.en.o@stichtingfiorettiteylingen.nl dan wel de contact button.