EmailX( voorheen witter)FacebookLinkedIn

Senior Roostermaker [Vacature 1292]

0,6 - 1,0 fte |  We ontvangen je sollicitatie graag vóór 14 oktober 2024

Reguliere vacature | Startdatum per 6 januari 2025

Zoek jij een baan waar je een positieve bijdrage kan leveren aan het maken van goede roosters en daardoor leerling- en medewerkerstevredenheid beïnvloedt? Lees dan verder!

Wat ga je doen?

Het maken van een goed rooster is altijd een flinke uitdaging. Wanneer de meeste collega’s in situaties als deze stress ervaren, ben jij iemand die het oplossen van een probleem als uitdaging ziet.

Voorkomende werkzaamheden zijn:

• het construeren en onderhouden van het lesrooster in het softwarepakket Zermelo;
  • het coördineren en aansturen van de roosterplanning van een school;
  • het signaleren en oplossen van knelpunten en dergelijke op het gebied van roostering;
  • het verzamelen, samenstellen, interpreteren en presenteren van (management)informatie op het gebied van logistiek en kwaliteitszorg.

Gewenst profiel, wij zijn op zoek naar:

• een ervaren roostermaker;
  • iemand die bij voorkeur ervaring met Zermelo heeft;
  • een enthousiaste collega die pro-actief, analytisch, doelgericht kan werken, goed kan luisteren en verbanden kan leggen;
  • iemand die uitstekende communicatieve vaardigheden en digitale vaardigheden bezit.

Wat bieden wij jou

• Kom je bij ons werken, dan krijg je te maken met fijne leerlingen én met een toegewijde sectie.
  • Een salaris van € 2.683,- tot € 4.055,- (OOP schaal 8 van de cao Voortgezet Onderwijs) bruto per maand op basis van 40 uur.
  • Een jaarcontract, met uitzicht op een vast dienstverband.
  • Vakantiegeld en een eindejaarsuitkering.
  • Een tegemoetkoming in je reiskosten woon-werkverkeer.
  • Een ABP-pensioenregeling.

Professionele ontwikkeling

Eén van de speerpunten binnen het HR-beleid van SFT is opleiding en professionalisering. De basis voor het werken bij Stichting Fioretti Teylingen is een ambitieuze en lerende cultuur. Iedere medewerker moet zich kunnen ontwikkelen en verder bekwamen.

SFT-Academie
Sinds afgelopen jaar kunnen onze medewerkers deelnemen aan een breed scala aan trainingen en ontwikkelingsmogelijkheden. Dit is een belangrijke stap in onze voortdurende inzet voor scholing en ontwikkeling binnen onze organisatie. Het is onze overtuiging dat leren en groeien essentieel is, niet alleen voor individuele groei, maar ook voor de groei van onze organisatie als geheel. We zijn gezegend met een schat aan kennis en talent binnen onze gelederen. Door deze te delen, streven we ernaar om de verschillende scholen met elkaar te verbinden. We willen een gemeenschappelijke basis van kennis en vaardigheden creëren die ons allen ten goede zal komen. En wij kijken ernaar uit om samen te leren en te groeien.

Enthousiast geworden?

Solliciteer dan vóór 14 oktober 2024 via de sollicitatieknop. Als we je uitnodigen voor een gesprek dan willen we graag dat je eerst een dag(deel) kennismaakt op onze school. Zijn we allebei enthousiast na de kennismaking dan gaan we met elkaar in gesprek.

Heb je nog vragen? Over de functie of juist over de selectieprocedure? Neem gerust contact op met Mark Lokhorst via m.lokhorst@teylingen-college.nl.

Goed om te weten
Een VOG (Verklaring Omtrent Gedrag) is voor iedere (nieuwe) medewerker verplicht. De aanvraag voor een VOG wordt opgestart wanneer je bent aangenomen. Voor algemene vragen is de afdeling HR bereikbaar via hr@stichtingfiorettiteylingen.nl.

Voor meer informatie over het sollicitatieproces: zie onze website.

• Contactpersoon
  • Functie details