EmailTwitterFacebookLinkedIn

Fioretti College Hillegom

"Groot in kleinschaligheid"

Onze school biedt een breed onderwijsaanbod: vmbo basis- en kaderberoepsgericht, gemengde leerweg, mavo en havo 1 en 2. Wij vinden het belangrijk dat leerlingen een fijne schooltijd hebben en zich op school thuis en veilig voelen.
Daarom is onze school  ingericht in een huizen- en teamstructuur. Wij hebben binnen de school 7 kleinschalige onderwijshuizen.  Op deze manier kunnen wij onze leerlingen de aandacht en begeleiding geven die nodig zijn voor goede prestaties. Leerlingen en de docenten leren elkaar daardoor snel kennen; de persoonlijke benadering staat voorop en wordt ook door de ouders als zeer prettig ervaren.

Coaching van onze leerlingen is voor ons een belangrijk speerpunt. Elke leerling heeft zijn eigen coach. Tweewekelijks vinden gesprekken plaats tussen coach en leerling om de (voortgang van de) leerdoelen te bespreken. Drie keer per jaar wordt de voortgang van de coaching ook met de ouders besproken.

De school biedt een leuke en dynamische leeromgeving in een modern en kleurrijk gebouw met bevlogen en betrokken collega’s. Nieuwe collega’s worden op onze school goed begeleid door begeleiders op school (BOS-sers). Er is ook veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling.

Fioretti College Hillegom

vmbo basis en kader | mavo | havo 1 en 2

Van den Endelaan 5a
2182 ES Hillegom

Telefoon: 0252 461900

Klik hier voor onze website

Bereikbaarheid:
De school is goed bereikbaar. Er is een bushalte voor de school en het is 10 minuten lopen naar het station. Met de auto is de school ook goed bereikbaar en er is voldoende parkeergelegenheid.

Onze vacatures