EmailTwitterFacebookLinkedIn

Fioretti College Lisse

"Je voelt je er thuis"

Wij zijn een school waar leerlingen graag zijn. Wij bieden mavo-, havo-, atheneum- en gymnasiumonderwijs aan leerlingen uit Lisse en omstreken. Onze school heeft een goede naam en goede (examen)resultaten.

Het is onze ambitie om onze leerling toe te rusten voor een geslaagde toekomst waarin hij met veerkracht een steeds veranderende samenleving tegemoet treedt. Wij willen dat het persoonlijke talent van de leerling kan floreren onder het motto “Worden wie je bent!”. Dat vraagt ook van de collega’s een initiatiefrijke en creatieve opstelling. Onze grondhouding daarbij is dat wij als collega’s ontwikkelingsgericht, oprecht en respectvol met elkaar omgaan.

Onze school is gelegen in Lisse, het hart van de Bollenstreek, een kleurrijke en dynamische regio waarin van oudsher de bollenteelt, bollenhandel en het toerisme een belangrijke plek innemen. Hoogwaardige technologie, internationale handel en research zijn onlosmakelijk verbonden aan deze regio.

Onze school heeft een prima naam, een fijne sfeer voor leerlingen en collega’s, een sprankelend, fris en modern schoolgebouw. En daar zijn we trots op!

Fioretti College Lisse

mavo | havo | atheneum | gymnasium

Sportlaan 3
2161 VA Lisse

Telefoon: 0252 433466

Kik hier voor onze website

Bereikbaarheid:
Onze school is met eigen vervoer goed bereikbaar en wij maken gebruik van een eigen deel van de parkeergarage onder het Sportcentrum de Waterkanten.

Op 2 minuten loopafstand van de school stoppen de buslijnen 50 (Haarlem-Leiden), 90 (Den Haag-Lisse) en 361 (Schiphol-Sassenheim).

Onze vacatures