EmailTwitterFacebookLinkedIn

Stichting Fioretti Teylingen

"Icoon van de bollenstreek"

Bedrijfsvoering is binnen de stichting een professionele en betrokken dienstverlener, die het onderwijs zo efficiënt en effectief mogelijk ondersteunt. Vanuit gezamenlijke beleidskaders en door gecoördineerd in te kopen, worden vragen uit de organisatie, vertaald naar contractpartners op de markt. Innovatie, proactief handelen en organiseren op basis van regie vormen de uitgangspunten om de dienstverlening met elkaar zo optimaal mogelijk in te richten. Samen met het onderwijs werkt bedrijfsvoering met dit concept (zie hieronder) voortdurend aan het verbeteren van haar kwaliteit en het vernieuwen van haar dienstverlening.

Om het onderwijs optimaal te kunnen ondersteunen heeft bedrijfsvoering ervoor gekozen om de navolgende cultuurelementen centraal te stellen: resultaatgerichtheid, positief, samenwerken en ondernemend.

Met haar dienstverlening, wil bedrijfsvoering de komende jaren veel aandacht geven aan onder andere de navolgende speerpunten:

• Aantrekkelijk werkgeverschap en het stimuleren van persoonlijke ontwikkeling van medewerkers. Daarbij wordt ook aandacht gegeven aan herziening van het functiebouwwerk.
  • Het optimaliseren van de ICT-infrastructuur en het verhogen van ICT-vaardigheden van individuele medewerkers.
  • Projectmatig werken.
  • Gecoördineerde inkoop en sturing op processen.

Stichting Fioretti Teylingen

Bedrijfsvoering
facilitaire dienstverlening - financiën en leerling administratie - ICT - HR

Leidsevaart 4
2215 RE Voorhout

Kik hier voor onze website

Bereikbaarheid:
De afdeling bedrijfsvoering is gehuisvest in ons Teylingen College KTS in Voorhout. De KTS is goed te bereiken met het openbaar vervoer. Er zijn diverse busverbindingen en het NS station is op loopafstand. Wil je op de fiets? Dat kan natuurlijk ook.

Onze vacatures